با درب های اتوماتیک ورود و خروج افراد را کنترل کنید
نوشته شده توسط : admin

 

 پس کار امنیتی یکی از کاربرد های این نوع درب ها است. علاوه بر این ها با هر نوع دکوراسیونی سازگاری دارند. برای انتخاب یک اپراتور مناسب درب ، در نظر گرفتن ابعاد درب و میزان تردد مهم است و بیش تر برای پاساژهای بزرگ ، شرکت ها ی خصوصی و بانکها مناسب هستند. شما با تنظیمات  درب شیشه ای اتوماتیک می توانید میزان بازشوی لت ها را تغییر دهید. این تنظیماتی که متناسب با هوای گرم و سرد صورت می گیرد باعث می شود تا میزات انرژی تلف شده به حداقل برسد.

درب اتوماتیک  از جنس آلومینیوم آنالیز شده است و با گذشتن از فرآیند شیمیایی دارای پوششی می شود که از آن در برابر شکستگی ، سائیدگی و فرورفتگی محافظت می کند. فریم‌ها شامل رنگ‌بندی متنوعی هستند  تا با دیزاین انواع نماهای ساختمانی متناسب باشند. در آن ها از یک چشمی به کار گرفته شده که سنسور آن تشخیص می دهد شخص یا شی ای به درب نزدیک شده است.

امروزه به دلیل اینکه اغلب افراد برای ساختمان یا محل کار خود از درب اتوماتیک شیشه‌ای  استفاده می کنند،  پس افرادی هم به‌عنوان نصاب و شرکت‌هایی وجود دارند که وظیفه ی آن ها خدمات، فروش و تعمیر درب شیشه ای اتوماتیک است و در این زمینه تخصص دارند.

درب های اتوماتیک به دلیل سنسورهایی که در آن به کار رفته بسیار حساس هستند و اگر احیاناً بر اثر اتفاقی خراب و در قسمتی از آن اختلال به وجود بیاید موجب اختلال در کارکرد کل اپراتور اتوماتیک می شود و باید قطعه خراب شده  تعمیر و یا اگر لازم باشد تعویض شود تا درب به حالت اولیه بر گردد.در مواردی هم مورد خرابی رفع نشده و باید درب تعویض شود و بر عکس در مواردی هم  تعمیر درب شیشه‌ای علاوه بر کارکرد درست آن می‌تواند بر طول عمر مفید درب را نیز افزایش داده و یک محصول باکیفیت و کارآمد در اختیارتان قرار بگیرد. درب اتوماتیک امروزه برای سهولت و تسریع کارهای اتوماتیک برای راحتی بشر اختراع شده است.

 

 

اگر شما می خواهید یک درب شیشه ای خریداری کنید و هیچ اطلاعات و پیش زمینه ای  از قیمت این نوع درب ها ندارید، ما شما را راهنمایی میکنیم تا بهترین و باکیفیت ترین محصول را تهیه کنید.

قیمت درب شیشه ای اتوماتیک بستگی به نوع موتوراستفاده شده در این درب ها دارد و هر چه درب شیشه ای اتوماتیک سنگین تر و بزرگتر باشد مطمئنا باید موتور قوی تری در آن استفاده شود. پس قیمت این نوع درب ها به این دلیل افزایش می یابد . موتور های سنگین بیش تر در موارد صنعتی به کار می روند.

ساده ومعمولی ترین نوع  این درب ها  که اصولا در فروشگاه و ساختمان های مسکونی مورد استفاده قرار می گیرند و نوع دیگر آن ، درب اتوماتیک کشویی خطی است که ۴ لنگه ( ۲ قسمت ثابت و ۲ قسمت متحرک ) با عرض ۴متر و ارتفاع ۲/۲ متر دارد و با قدرت استاندارد موتور کار می کند  که وزن تقریبی هر قسمت متحرک هم ۷۰کیلوگرم در نظر گرفته شده است و این دو درب قیمت های متفاوتی دارند و بستگی به انتخاب مشتری و محل نصب آن دارد.

 

منبع: درب شیشه ای

 

 

 

 

 




:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: